Long time no see

Så är det, mycket har hänt sen sist. Jag har fyllt hela 17 år, blogg.se har tydligen ändrat lite i designen, det är nytt år, det är beslutat att jag ska byta till sam.. jag kan nog fortsätta ett tag till.
I alla fall så ska jag väl försöka ta upp det här igen.. på begäran (önskan?) av en vän, så... börjar väl lite lätt..

Bra vecka - or eftersom jag inte har något att göra på två veckor i skolan (typ) nått tal och så bara. och nästa vecka kommer min namibier =)

Ehum... ja, vet inte alls vad jag ska skriva...
Till och med jag börjar längta lite till sommaren, bada, springa barfota, gå i linne, you name it =) Vi kör på med en fin sommarlåt som får mig att längta tillbaka till 10 års ålder, torp och kompistältet <3 tills jag funderat ut något vettigt att skriva om..





...to be continued ;)




Vad tycker du? =)
Postat av: den där önskande vännen

Woho! way to go :D jag är nöjd nu :))

2010-03-15 @ 20:59:28
URL: http://litevilse.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0