Att blogga eller att inte blogga, det är frågan det.

Problemet är väl att man glömmer - men det är så kul att kunna titta tillbaka senare !

Så därför försöker jag, ännu en gång. Får ju sommarlov imorgon, mitt sista för övrigt, och borde ha tid till att uppdatera här lite nu och då =)

Årskurs två har iallafall kommit till ett slut och det känns minst sagt bra. Idag var min sista dag som NV-elev på Falufri och nästa år blir det SP fullt ut. Känns bra. Kommer sakna klassen. Kommer bli roligt med förändring. Nya människor. Antagligen kommer jag att hänga ganska mycket nere hos gamla klassen ändå. Kort sagt så ser jag fram emot mitt sista år på gymnasiet, även om jag gärna skulle gått ut nu!

Imorgon blir det officiell avslutning klockan 10, sedan en final i frågesport i klassen och vi avslutar sedan "dagen" med en mysig lunch tillsammans, hela Nv2a, på Kopparhatten. Blir toppen det!
Kvällen blir på Kålgår'n med resten av Nv2 + trevligt folk som joinar.. får väl se! =)

Som sagt, nystart.. den här gången ska det gå!

(ska försöka fixa om header, layout och sånt där inom en snar framtid!)


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0