23.23

Oj, jag skulle ju verkligen !

Haha
Skolan har slutat iallafall och kvällen på Kålgårn var toppen, trots att de flesta svek och drog till Etage samt Pitchers istället..

Två dagar av lovet har gått och jag har jobbat de båda. Burit saker, spacklat, slipat, målat och sådär. samt funderat en hel del på varför jag inte går bygg och blir snickare eller liknande,det är ju så kul att arbeta fysiskt på det sättet. =)

Men, försent nu att byta linje igen :P

Är ju för övrigt helt utan klass för tillfället. och jag syftar inte på att jag sitter med pyjamas och en knut på huvudet ^^ =)

Även resten av den här veckan blir jobb men sen är jag ledig, det ska badas och vara kreativ. Fotograferas en hel del hoppas jag på. Nu ska jag bli duktig! =)

Men sängen kallar, ryggen värker, så avslutar för nu med två bilder från i torsdags natt.
älska självutlösare på kamera ^^ (ja, det är mitt spöke på bild 2 ^^) 


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0