11.23

Det blev ett midsommaruppehåll men nu är jag tillbaka.

Torsdagkvällen spenderades på Dalagården (dit jag övningskörde =) ) möte och sådär, avslutade natten med att se en lustig film med Back och sen sitta och prata en stund. Bra kväll =)

Midsommarafton flöt sedan på efter att den börjat med ett dopp i sjön eftersom jag vaknade upp i en bastu (tält). Satte mig sen och gjorde en midsommarkrans under mötet, tröttnade och fyllde den tillslut med massa prästkragar ^^ Daniel kom, var med folks, badade mer, åt midsommarmat. Ja, allt det där man gör på Dalagården.

På lördagen åkte vi ner till Torp, mysigt men lite under förväntan. Träffade inte så mycket folk man kände (såg men inte pratade med..) det var för varmt i solen, för kallt i skuggan. Nachosen var apäcklig. Men det var en väldigt mysig dag med den bästa iallafall =)

Helgen avslutades på söndagen hemma hos Daniels familj där Sandra och Jonatan firades ett år äldre.

På måndagen blev det Stångtjärn med några vänner, volleyboll, godis, glas, läsk, bad osv. mysigt.

Igår åkte jag med Daniel i lastbilen. läste en spännande bok. som jag nu inte kan fortsätta på förrän på söndag. =(

Nu vet jag inte alls varför jag skrivit det här, för det är inte så jag vill ha min blogg ^^ men en update på livet de senaste dagarna får väl slinka in i alla fall.



1. jag och bästa <3  2. gör midsommarkransar ^^  3. fötter, vatten, sol, pollen

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0