14.04

Jag trivs nog ganska bra med tandställningen. inte alltid, men ibland.

det är ganska trevligt att gå till tandregleringen.
man blir alltid hälsad med ett leende av samma sköterska.
det blir alltid lite småprat när man får bågen omlegerad.
både tandregleraren och tandsköterskan som jag har är supertrevliga.

men sen när man kommer hem kommer man ju på.
det är ju inte så trevligt.

för två timmar senare så värker det i munnen så inte ens makaroner går bra att äta.
makaroner är mjuka.
med köttfärssås till är det ännu lättare att äta.
men nej, det gör för ont.

och skulle den gå sönder eller bågen hoppa ur så är det inte så kul längre.
då gör det väldigt ont och skavsåren växer fort i munnen.
när detta händer mig så är det alltid på fredagar strax efter fyra.
ja, det är så, det har hänt tre gånger.
16.02- 16.20.

Nah, längtar nog lite tills jag får ta ut den i alla fall.

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0