vilken kurs, hit eller dit?

Visst att jag började sam med vetskapen (antog) att det skulle bli slappt, men jag insåg aldrig HUR slappt..
Som det ser ut just nu så kommer jag i period 1 att utöver projektarbetet läsa Psykologi B och Pedagogiskt Ledarskap. Inte helt fel.
Men, som sagt det är bara som det ser ut just nu. Blir det som jag vill så kan jag läsa Religion A och Internationella Relationer nu med. Är såklart skönt att göra så mycket som möjligt i början och få mindre mot slutet av trean. Och fyra pågående kurser är färre än jag någonsin haft innan, så för mycket blir det ju inte i alla fall..
Det kommer att bli ett bra år!

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0