dragit på mig en förkylning som heter duga..

Igårkväll / inatt såg vi först När lammen tystnar, bara för att när den var slut se nästa film (uppföljaren) också.. Hannibal Rising eller vad den hette.. första filmen var jättebra, andra var väldigt seg..
Huvudet är som en fet slemboll. Jag har ont i öronen. Jag är jättesnuvig och täppt i näsan precis hela tiden. Det gör fett ont i bihålorna och jag riktigt känner vilken bra uppladdning det är.. INte! för ikväll börjar dansen..
Commercial Dance, nytt. spännande. Typ som bakgrundsdansarna i Britney Spears, Pussycat Dolls osv för den som inte vet vad det är...
mm ska bli frisk först bara.. är inte förrän klockan åtta ikväll..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0