Skolfotot är här! =)

Vi får möjligheten att få hem våra skolfoto-porträtt bilder till mobilen.. ^^

Så idag fick jag se min bild (såg den när jag tog den med.. men nu har jag den, även om den är lite liten..:P) och vi tog dem i måndags, kommer ihåg när man var mindre och gick och väntade så länge på sina bilder...:P

Två dagar tar det nu... super! =)

 

Mitt hår är alldeles för platt, jag skrattar och ser lite ut som en kines, men varför klaga... jag nöjer mig.. =)

men jag tänker inte lägga upp den här... än iallafall =)


Vad tycker du? =)
Postat av: Olle

Ja, du får vänta tålmodigt =P För min mobil skulle det vara totalt omöjligt att ta emot bilder överhuvudtaget, både för att kortet har råkat låsa sig, och för att den är otroooligt gammal. Jag ska skaffa en ny snart tror jag =)

2009-09-24 @ 18:41:18
URL: http://rasinj.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0