Skola.. -.-

3 timmar fysik idag, jag fattade inte ett piss, INGENTING alls.. två av timmarna spenderades på att räkna uppgifter i boken, min kära grupp fattade allt och när de hade hunnit till uppgift 7 så hade jag knappt hunnit reagera på att vi börjat räkna på ettan.. ännu mindre förstått hur man skulle bära sig åt för att lösa den.. försökte hänga med i deras tempo men insåg sen att det var ju bara att glömma. Försökte mig på att räkna själv istället, lyckades med ettan - tillslut. Då var tiden ute.. så vi gick för att göra den mer praktiska uppgiften.. jag fattade nada... alltså, verkligen ingenting, och alla andra började direkt. Dåligt samvete, stackars Ulf, som fick stå ut med mig.. =/

Under räkneuppgifterna erbjöd sig Ullis flera gånger att förklara det för mig,men jag hade väl redan gett upp... + att jag ville verkligen inte ta hennes tid.. dåligt Elin, jag vet -.- Så nu sitter jag här, har slösat tre timmar på fysik och inte fått ut någonting av det... Jo! jag vet hur Coulombs Lag ser ut x_X

Och som om inte det räckte så hade vi direkt efter ett seminarium... om en föreläsning vi var på förra veckan, på Högskolan. "From liberation movements to governments", inte speciellt bra, och fanns inget diskuterbart... i alla fall så öppnade jag inte ens munnen under hela seminariet, hallå, jag öppnade inte ens munnen!?

Imorgon ska demokratiarbetet in.. x_X Kanske bryter det min otursdag till en lyckodag istället nu när jag ska slutföra det.. men det känns tveksamt...

Ja.. det var väl allt för nu..
Dagens Veckans: Yirama - Riwer Flows In You

Vad tycker du? =)
Postat av: Olle

Ta det lugnt med fysiken bara =) fråga folk som verkar ha nåt knep för att fatta allt, det är alltid guld värt! Det finns några duktiga människor på Internet som kan hjälpa till också.



Kolla på

http://www.youtube.com/watch?v=3o8_EARoMtg&feature=player_profilepage

till exempel



Allt löser sig alltid, så simma lugnt :)

2009-09-17 @ 20:51:14
URL: http://rasinj.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0