music <3

Syster sa för några dagar sen att hon kommit fram till min musiksmak (här hemma, för det är inte alltid så populärt med hårdrock/metal osv i högtalarna^^) så när jag är hemma lyssnar jag tydligen på musikalmusik...

Historiken i spotify ser förtillfället typ ut såhär (alltså senast lyssnade låtar):

What Do You Do With A B.A. In English? / It Sucks To Be Me - Avenue Q
If I Could Fly - Helloween
Do-Re-Mi
- The Sound of Music
Phantom of the Opera - Phantom of The Opera
It's the Hard Knock Life -  Annie
You're Never Fully Dressed Without A Smile - Annie
Ironic - Alanis Morisette
Everyone's a Little Bit Racist - Avenue Q
Lay All Your Love On Me - Mamma Mia
Kung Över Ängarna - Drängarna
I Got Life - Hair
Fullmoon - Sonata Arctica


osv..

Så okej, jag erkänner att så är det nog.. (det mesta hörde ju faktiskt hemma inom den kategorin..)^^ musikal och även lite filmmusik.. men det är mysigt ! =)
Och annars, när jag inte sitter vid datorn, så är det ju metal/hårdrock istället, så jag behöver väl lite omväxling.. :P


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0