kurser..

Ihhh vad svårt det är..
man har de där 2500 poängen som man "ska" läsa.. varav runt 450(?) är valbara/individuella val..

Nu i tvåan kommer jag av dessa egenvalda kurser läsa Teckenspråk (100) och Psykologi A (50)...
sen har jag de andra poängen att göra något vettigt av i trean, men de räcker ju inte!!!
Ja, jag vet man kan ha utökad studieplan..men man vill väl helst undvika det.. eller iallafall undvika att komma upp i 3000 poäng^^

Men än så länge iallafall så är jag väldigt inne på att läsa:
Kriminologi - Roligt, intressant!
Friskvård - Det säger väl sig självt? Massa kul =)
Teckenspråk - (högre nivå, om det finns) För att det är grymt kul och intressant.
Psykologi B - Intressant!
Socialpsykiatri - Också väldigt intressant!
Fotografisk Bild A - Är kul!
Livskunskap - Intressant ^^
Engelska C - Bra att ha i framtiden =)
Idrott och Hälsa B - Idrott är ett favoritämne så...
Pedagogiskt ledarskap - Tror det skulle vara en bra och lärorik kurs för mig.. kan komma till bra användning.
Webbdesign - Också en mer "intresse-kurs", =)


Sen så borde man väl läsa Svenska C - för meritpoängens skull.. :P

Ja.. och detta räcker såklart inte poängen till... och de flesta av kurserna är mer av rent intresse än fyller något behov.. så har väl lite svårt att motivera att läsa allt det där.. :P vilket jag självklart inte kommer göra.. men får klura lite =)

Vad tycker du? =)
Postat av: Olle

Ja, det är helt galet hur många kurser man vill läsa! Man skulle kanske gå fyra år istället, och bara ha valbara kurser det sista? ;p. Och JA! Jag håller med, ständigt obekymmersamma drömmar är nog inte så kul. Samtidigt så är det nog mest dem hon delar med sig av antar jag =)

2009-09-15 @ 20:08:13
URL: http://rasinj.blogg.se/
Postat av: Olle

Haha! Stackars gastronomen att behöva dras med oss falufriare =P

2009-09-15 @ 20:11:25
URL: http://rasinj.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0