Käkkirurgen var snäll =)

Var på besök hos käkkirurgen idag.. tydligen ville han bara känna in patienten och sådär idag och operationen blir senare, surprise :O =) Tog i alla fall några röntgenbilder, aj vad mycket man måste gapa, och när jag trodde jag skulle gå sönder så byte hon till en större "kamera-grej" (den svarta grejen man stoppar i munnen :S) Usch :P'

I alla fall så såg det ut som.. sist? ^^ tanden sitter snett bakåt och roten är krokad också tydligen :O så får se hur den fixar sig sen.

 

Så fick jag prata med läkaren i alla fall, jättesnäll, skämtsam och verkar ha koll på vad han sysslar med, och självklart ville han hjälpa mig med det han kunde ;) Så 2 november blir det operation.. :O med sånt här grönt papperslakan eller vad det nu är… som man ser på tv.. :P

 

Men det blir bra! =)

Sen införskaffade jag mig dessa -->(mellanrumsborstar)

 

Ja.. och nu ska jag försöka mig på att få hela samhällskunskapsarbetet på engelska.. har skrivit vissa delar på svenska ^^


Vad tycker du? =)
Postat av: Olle

Du var aldrig rädd att hon var en förrädare som riktade en kanon in i munnen men ångrade sig i sista sekund? =P



Lycka till med operationen =) Ganska skönt att ha någon man litar på till fullo för att göra såna ingrepp.

2009-09-16 @ 17:04:45
URL: http://rasinj.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0