Granny Goes Street

Di Leva hade en mindre fin klänning, lila med en fet regnbåge typ över.. Han pratade om ologiska saker och ting och jag missade tyvärr hans skönsång då jag vände tillbaka mot cafét precis samtidigt som nästa låt började.
Ungdomscafét i kyrkan delade ut biljetter på GGS där det stod att vi bjöd bulle&saft/kaffe, och självklart hade vi cafét öppet med där man kunde köpa billigt fika! =)

Smet som förstått iväg till DiLeva (19.00) trots mitt cafépass, eftersom Tesa skulle börja kasta ut gratis fika biljetter, skrattade lite, kollade på folk och begav mig tillbaka..

Spenderade resten av timmarna mellan 19 - 21 med att göra toast och lite småplock i caféet i kyrkan, med mig var Simon + två Götabrotjejer. Det var trevligt efter åtta då det började droppa in folk och det var äckligt att bre smör på mackorna. :P

Gick över till GGS igen, nu med Daniel och Cornelia, från stora scenen strömmade musik av "Baron Bane" tror jag de hette..... väldigt speciellt och har nog ingen riktig kommentar om det.. =) Kollade in, cello's på den scenen - vände i dörren.. :P Tittade ner på graffittiutställningen i garaget, dunkande musik, film på en storbild och målningar. Fint, speciellt,  har inte någon riktigt åsikt om det heller. Hittade iallafall Rasmus och en till kille efter ett tag, så där fastnade vi till Ullis x2 kom bakom ryggen på mig. Lurade med mig dem till kyrkan (caféet) och vi fick även med oss tre till, deras kompisar =)

Satt i kyrkan och fikade bulle & saft med mina funna vänner, satt och pratade ett tag, sprang efter kändis ( ;) ) och sådär.

Gick tillbaka till GGS med vännerna men tappade bort dem väldigt fort så begav mig tillbaka ändå... :P Vände igen ^^ och gick dit med Tesa, Erik oche Erik men hittade Linus,trevligt! och sprang iväg till henne. Stod och pratade med henne ett tag, träffade Louise, roligtroligt! =) Och träffade även Jossan, micket kul! =) Dead By April spelade, lite överskattade men det var bra ändå! =) Träffade på lite mer folk och det var en rolig kväll.

EFter 00.00 så var det slut och de stängde igen, så var i kyrkan sen, vi hade eftergigg med "Zia" på scenen och fortsatte självklart med fika och så tills klockan två.

Trevligt!
Dagen idag har spenderats med Daniel, det är bra! Såg en Bfilm, pratade, skrattade...? (jag iallafall^^)
Toppen!

Nu laddar jag inför ännu en skolvecka, men före det ett tandläkarbesök.


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0