20.31

Är det bara jag som tycker det är spännande att sitta och titta på encelliga djur i mikroskåp?! Iallafall så började de andra plocka ihop ganska snart och jag joinade såklart dem, ville inte sitta kvar där själv ju..

Hmm.. nu glömde jag att morgonen började med skolfoto.. vi som diskuterat varandras ideér fram och tillbaka om vad vi skulle göra slutade med att sitta rakt upp och ner och le... tråkigt men sant, sorligt men verklighet. Enskilda bilden skrattar jag på..tog två men sa sedan till fotografen att använda bild nummer ett och valde att vara nöjd. Jag menar, vad spelar det egetnligen för roll? Har så många andra bilder på mig ändå.. :P

Eftermiddagen spenderades tillsammans med Ullis, Jacob och Zatacka <3 ^^ haha..
Ett simpelt spel som finns på datorerna i skolan, det fungerar så att alla (max 6) är en varsin färg och så blir det liksom ett streck som man kan svänga höger eller vänster med två tangenter.. typ röd: m & k, gul: pil upp och pil höger osv. Sen ska man inte krocka i någon och så ska man klara sig längst. För varje person som krockar (alltså dör omgången) får alla som fortfarande lever ett poäng.. och först till 10/20/30/40/50 vinner... kul kul ;) Hahahaa... ^^

Såhär går det till:



typ då... satt och spelade med dem och pratade och hade trevligt.. länge^^ Sen kollade jag och Ullis in lite bloggar... hahahaha, snälla nån ^^ men kul är det.. =)

Kvällen blev en runda till lager.. Nu ska jag snart äta tacopaj =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0