Höstlov

Första dagen på höstlovet.. (helgerna räknas inte ;) ) och jag har hunnit äta toast, kolla på "How I Met Your Mother", lite tv-shop, kollat igenom maaassa bloggar... ja, lite av varje. Väntar just nu på att systrarna ska vakna för dagen så jag kan skruva upp volymen på musiken och även att tiden ska hoppa fram lite =)

Jag har hittat loots of snygga skor..problemet är att jag aldrig använder klackar och jag kan inte heller gå i såna, men man kan väl lära siG? Alla jag har hittat har samma 'stil' och ser ungefär såhär:

De svarta med rosa foder är än så länge favoriterna tror jag.. men lite mycket för hög klack =/



Återkommer väl när jag har något vettigare att dela med mig av, eller innan det ^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0