filmkrångel och diskning

Efter en god skollunch kom vi ner till skolan igen och jag, Ullis, Carro, Putte och Jacob skulle se på film, en VHS?! och vi hade bara fått tag på en tv-vagn med dvd-spelare.. men så fick vi reda på att skolan hade en med VHS också, men den hade OP just nu , fast de använde DVD:n.. så vi 'smög' in i deras rum (No teacher^^) stoppade filmen, ryckte sladdar, bytte hela vagnen, ja tänk om de inte ens hann märka nåtT?! Fast det gjorde de.. :P och så fick vi med oss vagnen igen.. Hittade inget ledigt rum eller så, så vi satte oss i uppehållsytan, drog ner persiennerna och myste ner oss i sofforna, sen började såklart problemen.. ingen bild med ljud, inget alls, svart skärm och konstigt ljud osv. scart-kontakten var iallafall glapp och då hade det tillslut gått en timme och vi gav upp x_X

Vagnen åkte ner igen och vi letade upp filmen på typ YouTube(fast inte youtube :P) och tänkte se den så.. i 4 delar.. första gick bra, andra bara buffrade hela tiden.. tillslut gav vi upp det med.. jag och Ullis gick och städade köket istället.. :P

Haha, senare fick jag höra av Emma att jag skulle kunna vara lärare i klassen, jag har tydligen bra koll och grejer.. :S jag vet inte :P


Nu återgår jag till kära spotify.. <3

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0