13.36

Fredag och vi satt i skolan, regnet vräkte ner utanför fönstret och nooo way att vi hade några planer på att masa oss upp till maten (vilket innebär ca 10-15 minuters promenad) för att inta lunch, som inte ens var god ^^ Så jag och Ullis sprang tillslut ner till Cafévi3 och åt en varsin tacotallrik, gott =)
Resten av skoldagen försökte Daniel och Ullis lära mig matten.. :P de hjälpte mig med hemprovet och det var super! För jag förstår verkligen ingenting.. =/
Kvällen spenderades hemma hos Ullis, bakade kladdkaka, såg på film, umgicks med hennes kusin och kusins pojkvän (?) som kom förbi, kollade lite IDOL.. vilket inte bra program det är... enligt mig. :P Trevlig kväll iallafall =)

Första halvan av lördagen spenderades i soffan, kollade en film och SOS gute och allt vad det var...lagom småtråkigt sådär... Andra halvan umgicks jag med Daniel, Fellgård & Back, trevligt =)

Söndagen och familjegudstjänst..jag måste lära mig att vara tyst.. :p resten av dagen var jag med Daniel iallafall, naajs.



Nu har jag varit tråkig och skrivit ner min helg(igår men glömde publicera :P), sitter i skolan och borde skriva EU-fördjupning... roligt -.-' snart biologi lektion iallafall..


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0