17.21

Jag vet inte.. vågar jag ? Eller vill jag ? ...jag som pratat emot det så mycket. visst, jag är inte bättre än att jag kan ändra mig såklart.. och kanske kan man få lite kontakt med gamla vänner.. som inte bor i samma stad längre.. eller var väl jag som flyttade ifrån dem ^^ mene.. nej, kvällen får avgöra.. =)
Och vad pratar jag om? Jo, allas vårt kända ass-book facebook såklart.





Sen funderar jag på att förflytta mitt bloggande helt och håller till andra bloggen.. bara det att det är lite enklare navigering i menyer och bloggning och allt här.. ja, kvällen för avgöra det med.

Nu blire matte-, kemi- och fysik- tänkande, till lite inspirerande musik (?) samt godis.

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0