11.05

Yeey, jag har sovit hemma själv inatt, och jag lever! ^^ Haha, min största skräck är mörker och jag kan inte sova om mamma och pappa inte är hemma.. har jag varit med om förut, men nu så =)

Igår följdes Scrubs av 2½ men av Rosa Bandet Galan av Debatt av S.O.S. Gute, av mer Scrubs av Simpsons av 2½ men av Simpsons igen osv... :P fast nu blev det i fel ordning ^^

Just nu ligger jag fraamför tv:n och kollar på Socialdemokraternas Partikongress... kul liv ^^ fast det blir byte till Sjukhuset som precis började! =) Det är konstigt vad det är dåliga tv-program på morgonen... som morgonpigg får man stå ut med att kolla på tv-shop/reklam och Knight Rider...

Sista riktiga lovdagen nu iallafall, har fortfarande inte lyckats med matteprovet och jag vet verkligen inte vad jag ska göra av det.. blä!

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0