10.20

Daniel ringde igår <3, mys, jag saknar honom =( Men det var väldigt roligt att höra hans röst i alla fall =)

 

Nu sitter jag och tragglar med en underbart fruktansvärt hemsk kemirapport, på tre timmar igår fick jag ihop 2 meningar diskussion.. hur bra är det?!?! Baaaad! Nu ska den i alla fall bli klar! Typ idag.. eller i alla fall på måndag! I eftermiddag har jag ett fruktansvärt hemskt fysikprov och nästa vecka matte-hemprov x_X Biologin slapp jag ifrån sista uppgiften, fick i alla fall MVG på delmomentet och är nöjd =)

 

Pratade med min snälla och förstående mentor igår och på tisdag ska jag prata med SYO:n.. aa, det är min knäppa idé jag pratar om.. men det blir nog bra tillslut..

 

Ska fortsätta min underbart intressanta dag med att se mig omkring på skolan och hitta någon som vill äta lunch med mig, är typ ingen här idag x_X No lessons - no people.. men några jackor ser jag i alla fall..

 

Äh, vad jag svamlar.. som vanligt då..


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0