23,00

Jag är nyss hemkommen från en mindre ansträngande dansträning, men roligt var det i alla fall. Innan det var jag och hjälpte mormor och morfar lite som håller på att flytta =) Så tog bussen till dansen och var där 50 minuter för tidigt, som vanligt, så jag vandrade runt på regementsområden, njöt av det faktiska lugnet, av mörket, av den kyliga luften, jättemysigt var det. Gick förbi McDonalds och köpte lite 'mat', gick ut igen och åt utomhus, det var så fint och mysigt och... jag vet inte =)

Efter dansen gick jag tillsammans med Lydia, för det går inga bussar riktigt hem.. var mysigt att gå i det orangea skenet av gatlyktor, andas den halvkyliga luften och småprata lite, trevligt =)

mysigt helt enkelt,<3 nu ska jag duscha och sen sova för en ny dag..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0