13.35

Dagen började med minnesstund, usch. Var väldigt hemskt att se en 16årig tjejs klass gå fram för att tända ett ljus för sin döda klasskamrat. I övrigt så var det en väldigt fin minnesstund! River Flows In You spelades, ett mycket fint pianostycke som jag satt och lyssnade på hela kvällen igår, vilket samanträffande att det spelades idag! Och hela stunden avslutades med att en låt spelades som var från "hennes musik", och nu när jag kom hem satt jag på YouTube och gissa vad som låg längst upp på "Liknande Videoklipp" listan om inte den låten!? Hur stor är chansen liksom?! Det var lite läskigt tyckte jag.


Efter det begav vi oss (Jag, Ullis och SYO:n) upp till Västra för att informera om gymnasieskolan.. lite hoppigt emellan menmen ^^ ehum , det var FÅ elever..  ^^

EU-skrivande står på tur.

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0