11,57

Jag är inte så bra på att uppdatera här känner jag ^^

Igår hade vi i alla fall Öppet Hus på skolan, jag skulle inte varit där men så blev jag tillfrågad att stå och informera och svara på frågor om estet-profilen, som jag för övrigt inte vet någonting om ^^  men gjorde det i alla fall och det gick väl bra… Var ganska många som frågade frågor om just den profilen, flest tror jag… =) Jag vann även på schack, vilket jag inte brukar göra! ^^ och det var över en trea dessutom ;) tss^^ på något sätt måste man väl roa sig när det inte kommer så mycket folk utan de sitter på presentation.

 

Lyckad kväll i alla fall…

 

Idag började dagen på tandregleringen, jag fick små snoddar/ringar/pluttar i gummi inkilade mellan några av tänderna.. känns väldigt konstigt kan jag säga :S Klockan var sedan 09.10 så jag gick upp till Lugnet och skulle se om det var där skolan hade innebandyturnering idag, det var det! =) Så stod och kollade på där ett tag.. träffade Jonas =)

Och Anna =)

 

Sen tog jag bussen vidare.. till lasarettet och käkkirurgen nu.. han tog bort stygnen från operationen förra veckan. Sen promenerade jag ner till skolan igen och spottade blod överallt.. :P

 

Nu är jag hungrig, har precis lämnat in två engelska arbeten, ska strax lämna in ett trejde. Läser på lite inför biologi provet om en timme.. är ännu mer hungrig! Och smakar blod i munnen.. äckligt.


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0