10.36

Försökte sova ut imorse för det gjorde ont i munnen.. vaknade klockan åtta, hopplöst.. Jag är morgonpigg men om man vill sova för att det gör ont så går inte ens det! Så jag gick upp och tog en till alvedon och jag och la mig igen.. låg iallafall kvar och försökte drömma mig bort till halv tio ungefär sen orkade jag inte mer.. gick upp och tog en dusch!

Nu är jag grymt hungrig eftersom jag åt skollunch halv elva igår och sen lite välling klockan nio på kvällen.. och jag är ganska matberoende för att jag ska fungera. ^^ Och skulle gärna äta frukost (för en gångs skull så vill jag äta frukost, jag hatar det i vanliga fall!) men välling är det jag kan komma på, (då jag inte äter youghurt, fil eller liknande) mackor är uteslutet eftersom jag inte kan tugga...

Och nu hoppas jag bara att jag inte hade någon lektion idag på morgonen, och om jag råkar ha haft någon så hoppas jag att det inte var någon "viktig"! Ska logga in och kolla det... *hoppas*

Magen kurrar..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0