brölloppsbilder ..

Äsch om man skulle strunta i rapporten(rna) och istället läsa en god bok! =)

Gårdagen blev bra, sysslingarna från ner i Sverige kom och hälsade på över en fika, de åkte bara förbi =) Det var trevligt och länge sedan vi träffades. Var även nere på stan och köpte två nya tröjor, trevligt =)

Eftermiddagen.. eller kvällen, spenderades med Daniel, utomhus, inomhus, Big Momma's House, Cykla och köpa godis, en till film "Music and Lyrics", bara vara. det var mysigt =)

Btw så har jag - äntligen - orkat ladda in bilder från bröllopp m.m.

Helt uuunderbar vigsel =)

Nej, jag tycker inte om prickar och jag är inte så svartvit.. eller så är jag det.. som vanligt ^^

Det var något fel på vårat ljus! Det var det enda som rann ut ^^ yeey

Ett gigantiskt stort påskägg! =)

I'll be back.Elin. 

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0