torsdag 28/5

Var till skolan idag, full fart. Jag och Ullis cyklade runt halva Falun - nästan..
Bergnils --> Byggmax --> nån färg affär ---> Rusta --> Spånex --> Flügger Färg och nu missade jag nått med?
Vi letade iallafall efter paraffin, i block, 7 kg (!) Men utan framgång. Det närmaste var värmeljus/blockljus, men då förstår man ju att för att få ihop 7 kg så krävs det en hel del ljus isåfall och det kändes krångligt. Nu håller iallafall Ullis på att gjuta en betong sak istället, det blir bra (Y)

Har även haft, fast inte haft min allra sista franska lektion idag, SKÖNT! Var inte på den men det var den sista iallfall ! :D

Efter skolan så fikade jag med Jessica på stan, mysigt och trevligt att träffas igen, det var läängre sen! Gick runt lite sen och efter ett tag bar det iväg hemåt, nu sitter jag och pustar ut i datorstolen, uppförsbacke är jobbigt ^^ :P

Sen kan jag ju passa på att säga Grattis till Mohammed, lyckats med nå mattegrejs..
http://www.dt.se/nyheter/falun/article432998.ece
Finns även på Aftonbladet - DN - Svd - Nyhetskanalen osv. roligt =)
Kul att någon i klasserna är smart iallafall ;P Nejdå, alla är vi smarta, bara vissa mer än andra =)

Nej, nu är jag lite hungrig.. //

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0