Toasten tar lite tid....

Åh, jag skulle vilja bo hemifrån av en anledning och det är att själv ha kollen. Kunna göra precis den maten man vill, planera vad som ska ätas utan att behöva ta hänsyn till någon annan, eller iallafall till en hel familj, kunna ha det precis som man vill - färger, möblering, rörigt/städat - kunna ha det precis som man själv tycker är bäst. Kunna laga mat utan att bli störd av allt, veta precis vart man har saker eftersom det bara är man själv som använder det. underbart!

Men jag trivs bra hemma, sen så är det ju skönt som nu, när det är bara jag och mamma här så kan jag ha musik på riktig volym utan att störa någon annan, och jag slipper bli så störd med =) Men jag tycker trots allt om min familj =) Önskar bara att jag kunde visa det för dem..  =/ =) <3

Fortfarande samma låt som i förra inlägget som rullar.. den fastnar ^^ =)

Äta, =)

Elin

Vad tycker du? =)
Postat av: Frankenstein

Elin, snälla snälla, lite regelbunden kan du väl vara? (a) <3

2009-05-04 @ 00:13:12

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0