Sallad? :S

Japp, har precis ätit en stor tallrik sallad till lunch, första gången någonsin xP

Igår kväll höll jag på att rensa mobilen och skulle ta bort ett sms på sim.kortet för att ett annat skulle få plats men självklart så lyckades jag trycka på "ta bort alla meddelanden" istället för bara "ta bort", så alla mina sms försvann ='( Och jag är sån här som sparar smsen, eller runt 25 som jag sparar några av dem sen 2006 --> 2009, blä, då blev jag lite ledsen =( usch!

Jag har även beställt en ny telefon, kommer typ imorgon, samt nytt abonnemang (men självklart har jag kvar 3 =) ) Så nu åker Skypephonen bort, underbart! Ett dygn till står jag ut =)

Japp, och febern har mig i sitt våld men imorgon blir det skola oavsett om det blivit bättre eller sämre -.-' Har historiaseminarium, två stycken, och måste vara med på dem eftersom det är de sista vi gör.. =/ Och jag har aldrig någonsin fått mer än G på seminuarium, munligt vettni, så det ser mörkt ut det här.. =/

Menmen, fysikrapporten - projektrapporten, går ju framåt iallafall, har lite dåligt samvete för att jag lämnar de andra med jobb i skolan men fixar ju inte att gå dit nu ändå så kan väl sitta här hemma och skriva rapport jag då.. roligt.. -.-'

Nej, tillräckligt med updates, hemtentan och räkneuppgifterna i fysik beräknas bli klara idag. Rapporten ska skrivas på och det ska arbetas franska x_X


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0