Hallelujah I love him so

Hallejuah, I love him so är namnet på låten som just nu strömmar ut ur högtalarna och ingen mindre än Matilda Prada-Hellberg är det som sjunger! =) Älska hennes "cover" eller vad det nu ska kallas =) Matilda var hon som var med på Super Troupers 2004, någon som kommer ihåg? Ett musikprogram för barn, typ småstjärnorna fast högre kvalitet, synd att det bara gjordes en säsong.. =/ Iallafall så diggar jag henne, underbar rösT! =) Och tack till Spotify som har den låten med henne när YouTube inte har det :O 

Well.. en skön promenad nyss, gick med Daniel ner till stan --> bussen och sen gick jag upp igen, skönt att röra på sig, jag som suttit inne hela dagen ^^ Och det är ett plus att jag har något att skriva till i min träningsdagbok.. :P hurray! Btw så ska den och rapporten in snart :O nästa vecka, det gäller att den blir bra, arbetsområdet sträckte ju sig från november till maj så det ska väl vara lite kvalitét iallafall.. ^^

Nu är det ju iallafall dags för en ny skolvecka imorgon bitti, jag som precis vant mig vid att slappa runt i pyjamas hela dagarna! =/ Menmen, det är inte långt kvar till sommar nu iallafall =) Och slutveckorna är ju alltid lite speciella, alltid några dagar som går bort och några roliga dagar och lite sådär =) Och så börjar forspaddlings "kursen" eller vad det nu ska kallas.. ,  iallafall..  på fredag och är fem fredagar framåt sen, två timmar varje gång, roligt! :D

Toast, låter gott? Tror jag ska fixa till det =) och sen lite smörpopcorn kanske.. =)

Elin

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0