Rubrik..?

Klockan är 13.00 och jag är redan inne på dagens andra lunch, hamburgare och pommes frites, gott =)
Dagen började på gymmet, oj vad jag måste träna styrka oftare känner jag ! Isch^^ Hängde där lagom länge, kankse lite för kort tid, menmen. Lunchen i skolan erbjöd sen bl.a. spenatsoppa, vilket jag åt och det var grymt gott =)

Nu sitter jag hemma och räknar på fysiken och det går faktiskt förvånansvärt bra för mig! Fysik är inte min starka sida egentligen, men nu har jag uptäckt att det är ju typ matte.. eller lite grann ;) Och direkt så vart det mycket enklare =) (Men inte roligare!;))

FN-rollspelsveckan har nått sin mitt, lite mer till och med, och det märks, det är tomt på hela skolan ,och det är tråkigt. ^^

Nej, fortsätter med fysiken så den blir klar någon gång.. tjipp

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0