Resultatet av min lördagskväll

Hade inte så roligt igårvkäll och passade på att kolla i boken jag fick när jag fyllde år "Rastlös? Inget att göra?" Och hittade det här tipset =)

(tryck på bilden för att förstora och kunna läsa)


Bl.a. så resulterade min kväll i den här tröjan, sydd av ett linne, ärmarna från en långärmad tröja, en knapp och en jeansbit.

Och en tråkig vanlig tubtop blev så här..

Jag är nöjd, för jag hade roligt =) Resultatet spelar inte så stor roll =) Inget jag kommer använda ändå så.. =) Blev ett par till tröjor också, men inga bra bilder.
Ett bra tips om ni har tråkigt iallafall, det är roligt att sitta och trixa med =) (tryck på bilderna för förstoring) imorgon börjar skolan.. men det är måndag så först är det spinning kl 07.00, yeey, jag är riktigt sugen på att träna nu, när det varit lov! =) (även om 4 dagar har varit i skidbacken.. :P)

/Elin

Vad tycker du? =)
Postat av: Anonym

men gud vad fult! seriöst tar du ens på dig sånna kläder?:S fattar inte att du kan ha pojkvän å allt, cp!

2009-03-04 @ 19:13:46

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0