MUN

FN-rollspelsveckan är här och det märks i korridorerna. Alla springer runt uppklädda och det är folk i rörelse hela tiden. Killarna går i kostym och tjejerna i svart kjol och skjorta/blus. Alla är uppklädda utom några få(däribland jag, som inte är med i rollspelet)

Ska gå på invigningen sen senare idag, med tal och där alla nationer sen ska framföra sina "Opening speeches", kul.. eller inte.

_______

Varit och pratat om inriktningsval och så nu iallafall, Psykologi A och Teckenspråk får stå kvar som mina individuella val och inriktningen jag kommer att följa till en början blir miljö. Sen blir det lite annorluna i 3:an, men det är framtid, jag får leva i nuet först.

Kul att det nu är en vecka på engelska.. typ.. allt i Model UN är på engelska...

__________


Har ni någon gång smakat morotsoppa med kokos i? Det är speciellt, gott i början men sen absólut inte gott. Jag är sugen på choklad. Hej.


Vad tycker du? =)
Postat av: kattaa

oooh, teckenspråk<3

2009-03-16 @ 12:54:26

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0