jeudi

Inte ens Miss Li eller Judas Priest lyckas liva upp döstämningen, hjälpmig!

Har ingenting i skolan på hela veckan, inte idag heller och nu börjar jag avlida för att det är tråkigt. Alla andra är ju fullt uppe i FN-rollspel och då är det inte kul att vara själv på skolan, när alla andra är ute på äventyr. Men jag sitter ju bra här hemma.. framför datorn. Ja, jag räknade ju till och med lite fysik igår.

Egentligen skulle jag vilja sätta mig och läsa, men hur man än sitter, ligger eller står bekvämt så klagar ju ryggen efter bara en liten stund och så skiter det sig med, suck!

Ajja, har ju konsert ikväll iallafall, eller nej juste, vi ska ju bara öppna upp konserten för några andra, så vi ska spela enbart EN låt, roligt... =/

Om man skulle göra franskauppgiften kanske.. ? Måla upp sitt hus med alla rum och skriva säng, kylskåp, badrum, köksbord osv överallt... är det verkligen rätt nivå kan man ju fundera på.. ?

återkommer


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0