Inriktning...

Jahapp så då kom resultatet av allas val då.. ^^

På skolan så väljer man inriktning nu inför tvåan och jag valde estet. (Hade egentligen velat gå någon estet-linje alt. NV-musik som finns på en skola här, men valde NV sen ändå) Så därför var mitt självklara inriktningsval estet. Iallafall så har jag nu hört att det bara var EN elev som valt estet-inriktningen på skolan..?! Kul, och denna personen är jag. SÅ den blir inte av =/ (måste vara minst 7 personer som väljer en inriktning för att den ska bli av). Har samtal med SYOn imorgon, och då får jag väl veta att det bara är jag och att jag måste välja en annan. (Kan ju alltid hoppas att det är nått annat han vill prata med mig om och att de andra bara retades med mig, men jag tror inte det =/) Min B-plan som jag hoppats på att inte behöva använda var att välja idrott, men det var bara 2-3 som valt det, alltså kommer den inte heller att bli av. SUCK!

Så nu funderar jag på hur jag ska göra..  jag vill ju egentligen inte byta bort min fina klass, men jag vill inte läsa någon av de andra inriktningarna.. sam finns ju ,sam - beteendevetenskap verkar ju faktiskt ganska intressant. Men som sagt så vill jag inte byta bort min klass. =/

Ajja, visar sig..

nu fortsätter Beck! =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0