Tiden rinner inte iväg direkt..

Hehu, jag är redan uttråkad, klockan är inte ens sju, men känns som tio ^^
Klockan kändes som åtta, tittade på klockan, så var den inte fyra än.. roligt.

Jag har verkligen ingenting att göra och det enda fysikgrejs jag har kvar..
äh, det kan jag göra sen..

Hjälp vad jag faktiskt saknar min klass när jag inser att jag inte kommer träffa dem på många veckor,
visst jag kommer träffa en del, men inte som grupp och inte alla.... det är jättetråkigt ju.. och det har bara gått en halv dag.. . men det är för att jag vet att det är så mycket längre..

Kramade alla hejdå innan jag cyklade hem, och jag är så glad att jag trivs så bra
och tycker om min klass så mycket! Underbart! Jag står ut med att sakna dem,
tiden på högstadiet var död och nu är jag levande igen! Yeey =)
Det firar vi med lite glad Markoolio musik! xP

Vad skulle jag ta mig till utan musik?

Vad tycker du? =)
Postat av: Anonym

nyfiken på den där daniel!

kan inte du skriva och berätta vem han är? ;)

och om det är din kille vore det kul med lite pussbilder:)kramiz

2009-06-13 @ 15:40:43

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0