Tha school

Matteprovet är gjort, det gick värdelöst dåligt, men det är över iallafall.
Lunchen är intagen, broccolimedaljonger, jättegott, men i mängden lite för mycket.

Just nu skulle det inte vara helt fel med en filt, en mysfilm, (vattenbaserad) varm choklad och chips/popcorn med Daniel, vädret säger mig att det är perfekt för det.... drömma kan jag ju iallafall..

Borde göra power-pointen - som vi nu har börjat på =) Projektpresentationen är imorgon och vi ska presentera vårat "projekt misslyckande" :P Hehu, det blir bra! =) Äntligen börjar hjulen bli runda och vi rullar sakta framåt.

Och det är det enda + historiatexten och sen är det sommarlov :D

Ikväll är det BOUR, trevligt! Konserten dissar jag, och funderar på att kanske sluta spela nästa år, men det tar emot..
Nej varför skriver jag bara massa skit här.. hejdå

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0