Jag ser ljuset!

Sista franska lektionen är över - för alltid
Historian är slut - skönt (puss på inlämningen jag har kvar, men lektionerna är slut iallafall)
Matte B avslutas med ett prov på torsdag, känns allt annat än bra x_X
Projektet slutförs (testerna) imorgon, nice!
Engelska A är slut, allt är inlämnat och bara ett arbete väntar på respons, tråkigt men skönt!

Ljuset långt framme i tunneln börjar tränga igenom och det finns kanske ett slut på det här, otroligt skönt säger jag.

Dagen började underbart bra då jag cyklade i spöregn dit vi skulle ha idrott, utomhus. Kom fram, dränkt som en katt och upptäckte ett sms från en klasskompis - ingen lektion. Underbart ! Så jag cyklade istället till skolan, klafsade in där och dränkte golven.

Fast egentligen började ju dagen ännu tidigare. Gick upp och upptäckte att det spöregnade, gick ut med hunden och kom sedan in och myste och torkade honom torr och gjorde iordning maten. Åt lite frukost och gick sedan och la mig på sängen - då var jag glad att jag fortfarande hade pyjamasen på mig. Låg och tittade i taket, andades och lyssnade på musik till klockan blev ALLDELES för mycket och hoppade sedan motvilligt upp efter många, bara en låt till ^^ småstressade lite och begav mig.......

I väntan på lunch satt jag och lyssnade på musik samt skrev historia-arbete. Efter en lunch, god eller ej, så begav vi oss ner till skolan igen. Tiden spenderades på ett bord, liggandes på mage, skrev historian och nördade spotify <3
Sedan kom min kära Daniel och försökte hjälpa mig med matten, hopplöst fall som jag verkar vara. Satt med den en knapp timme, tack för ditt tålamod med mig ^^ <3 Fortsatte med elevråd, kort och meningslöst.. :P
Satte mig i korridoren och tittade på Daniel och Viktors go-match och begav mig sedan hem på cykeln.

Kom hem, rastade hunden, insåg att jag måste ner på stan igen. Hurra! Rostade två mackor och tryckte i mig dem på vägen ner, fick ganska snabbt sällskap av Daniel och Viktor och efter stadsvistelsen gick vi till kyrkan. Beslutades om bad och vi skildes åt för att hämta badkläder.

Bad med Daniel, Viktor och Fellgård, trevligt, skönt i vattnet, kvällen spenderades i vårt kök och sedan i våran soffa, glass och lite sådär.. det var trevligt! =)

Nu lyssnar jag på Mendez (a)<3 Kvällen ser ut som så att mitt rum behöver akut städning - men det tar vi i helgen, har väl ändå inget för mig då x_X och musiken drar i mig, jag avslutar som jag började dagen.


Hihi <3
du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din.
din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill,
att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

min kärlek är så stor
mitt hjärta du bebor
och när vi kramas är jag din.
din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill,
att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill,
att få en kram kram till
och om du reser bort blir längtan väldigt kort
för jag är alltid vid din sida. din kramis, din kanin
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din.
din kramis, din kanin du är så söt,
jag blir så glad vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0