måndag

En sån här dag --> emellan <-- eller nått ^^
Vi var ute och picnic fikade med familjen som är på besök och jag gick sen ner på stan en vända.. kul att kolla runt lite kanske. Några nya plagg hälsades välkomna till garderoben och linnena iallafall, var välbehövliga.

Ett lila (jag vet,det ser blått ut på bilden -.-') linne, modell halterneck ;)

Chinos, färg: beige (bÄsch)

Grönt basic linne, lite längre modell.

Två par jeansleggins, hejochhå -.-' Ett par ljusa med knappar nere vid bensluten
och ett par lite mörkare i färgen.

Jag är ändå nöjd över mina inköp... inte desperat behov av alla grejerna men är väl bra att rensa lite kanske..

Sen kom Daniel över en liten stund nyss, brabra!

Och så har jag bakat supergott idag! Men det kommer bild sen ;)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0