Grymt snygg ...

Grymt snygg jacka! Kan inte bestämma mig om svart eller blå är snyggast.. det borde ju vara svart... :P
.........

(Och en sån här skulle ju inte vara fel! =)

och hittade ett par snygga shorts..

menhejhå.)


Var på dans ikväll... ragga... det gick dÅligt med stort Å. Så tror inte att det blir nått för mig den här terminen...
Imorgon har vi seminarium på engelska i skolan, läskigt.
I skolan idag... hade svenska handledning, sen satt vi och läste om antiken, sen gick vi och åt lunch, och det blev pannkakor, ^^ Sen så spelade vi maskspel :D Yeeey!! Jag tror att det kommer ta över skolan snart.. nv1orna iallafall ^^ Sen så var jag upp och lagade tandställningen, nu är den hel, och det gör lite ont.
Sen hade jag ½ mattelektion, och efter det franska. Sen eftersom dansen började 18 typ så stannade jag på skolan.. läste.. inte.. ^^ satt med boken i handen ^^ Pratade med Bullis i telefon.. det var trevligt.... spelade maskspel :D.... städade basgruppsrummet tillsammans med Linda, undrar om killarna märker det imorgon :P .... gjorde itne så mycket..
och nu är det duschen nästa. förlåt för ytterligare meningslöst inlägg ,men det är frivilligt att läsa.. ^^

Ciaao

Vad tycker du? =)
Postat av: anonym tjej

sa ju att du skulle börja nivå ett med mig! :D ^^

blir det ingen dans alls för dig alltså? :(

2009-01-15 @ 22:38:31

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0