Stockholm..

Jag vill så mycket till Stockholm nästa fredag. Då kommer Tim Hughes (lovsångsledare) och Al Gordon (pastor) från Holy Trinity Brompton i England dit, och har lovsångskväll/konsert i St: Clara kyrka, och jag vill så mycket dit! Fick senaste cd:n med Al Gordon av mamma och pappa när de hade varit i London för någon månad sen, och jag fastnade lite för deT! =) Det är ganska lugn musik, men såå bra ! =)..

..Och nu har skolan börjat igen, kul liv.. eller inte så mycket kanske... skulle ha kemi idag, den blev inställd, har franska bara sen då.. kul liv, absolut inte! DÖ! 

Och igår var vi till Ludvika och hälsade på och grattade Lovisa som idag fyller 18 år, trevligt =)

Och jag har inget mer vettigt att skriva än.. Ta hand om dig och dina vänner!!

/Elin

Vad tycker du? =)
Postat av: Kattaa

Oooh! Tim hughes! Oooh! Jag följa med! :D Är det inte nu i helgen men nästa?? Då har jag förhoppningsvis körkort!! :D roadtrip! ^^,

2009-01-07 @ 18:24:42
URL: http://caramellklick.blogspot.com
Postat av: Erik T

Åhhh....

Hade man varit ledig så... :(

2009-01-07 @ 21:52:27
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0