Silvertejp löser allt!


Mowahahaha! För jag, Jacob och Mathilda var busiga och tejpade fast Linda med silvertejp på en stol idag. Fotlederna, höfterna, magen x2, och händerna bakom ryggen + handleder och armar.. sen bar jag och Jacob iväg stolen med henne på, det var ganksa roligt att se när hon försökte ta sig loss, hon lyckades inte :P

Sen så hade jag tillsammans med 3 killar i klassen en värdelöst dålig engelska presentation, sen skrev jag ett sämst matteprov, stört dåligt gick det!

Och sen så satt jag Linda och Mathilda och hade trevligt och åt glass och grejs, sen mötte jag upp Issa och Alex på tågstationen, spännande dag^^

Nej, det var inte så spännande att läsa om så jag återkommer när jag har något vettigt att skriva istället..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0