1 månad och 1 vecka sen sist..

Nu är det en månad sen jag var inloggad på blogg.se sist, 1 månad + en vecka sen senaste inlägget. Så, det måste ju betyda att jag inte har så mycket vettigt att dela med mig av? ^^

I skolan har vi räddat jorden! Ja, kanske inte räddat jorden direkt, men vi har jobbat med ett temaarbete som hette och handlade om just "Rädda Jorden". Det var spännande och roligt... kanske ;P Jag och min lilla grupp jobbade med ekologiska matvanor och så. Vi läste på oss en massa om olika miljömärkningar och gjorde vår egen lilla kokbok, men recept omskrivna med krav ingredienser osv. Vi gjorde även en statistisk undersökning, där vi vandrade ut på stan och frågade butiksbiträden om de ville fylla i vår enkät och så lite sånt... otrooooligt spännande :P

Och ja, alla hade roliga idéer på hur man Räddar Jorden, det var trevligt =)

Sen så har jag ju fyllt år också... för typ länge sen xD Då var det massa folk här iallafall, och det var roligt och trevligt tycker jag =) 

Hmm, och nu kör vi stenhårt på matteprov och engelska redovisning imorgon, och biologiredovisning på fredag, sen är det lov, skönt! =)

/Elin

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0