Fail? ^^

Oj, jag har redan failat med att lägga upp minst ett inlägg per dag som jag bestämt för mig själv.. (iof så lägger jag ju upp ett nu?! )

men har inte så värst mycket att dela av mig idag... I skolan spenderade vi timmarna mellan åtta och tolv med att baka pepparkakshus, bil och träd. Det blev fint, pepparkaksdeg är gott. Vi slapp diska.
Sen matte nationella.. matte c. Fett misslyckat.. förbereder mig just nu mentalt för att kunna komplettera upp hela kursen på nått lustigt sätt.. x_X fail..

nu är jag hungrig. (skol)pannkakor är inte så mättande. det luktar mat i huset. debattartikeln ska skrivas klart tills imorgon. mina ord är slut.

Vad tycker du? =)
Postat av: Natalie

Härligt då ska jag läsa den så snart jag kan :) Den tänker jag oxå köpa, låter riktigt spännande! Tack för kommentaren!

2010-02-24 @ 20:10:39
URL: http://blackdiary.se

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0