Street n 2

Igår vare dans som sagt.. en ny dansstudio, så i den nya lokalen var vi ca 30 pers, trååångt är det minsta jag kan säga för att beskriva. Var roligt, fast för mycket folk och för trångt, det var inte svårt men absolut inte lätt heller, helt okej musik, men inget "yeeey" för den ^^

Var roligt att dansa igen i alla fall, kände igen flera stycken i gruppen, så det var lite roligt, gick itne så vidare bra för mig, men vadå? det kommer ! =)

I skolan idag hade vi matte C uppstart och engelska B uppstart samt planering, på ett sätt skönt att komma igång igen!
Lunch.. rökt makrill och potatis + spenat stuvning :D Åt tillsammans med några av tjejerna i B + Ullis, sen så blev det varm choklad vid Nellie och Olles och bord.. trevligt och gott =)

Sen var det dags för den fruktade eftermiddagen. Var uppe i skogen och plockade blommor och svamp till biologin, det spöregnade, jag var dyblöt redan innan vi hade hunnit dit (regnjacka - ja, men dåliga byxor. ^^) klafsade runt i dyngsura skor och strumpor, klättrade in i fårhagen men hittade inte så mycket roligt där..bajs och lite ormbunkar, annars bara samma växter som på andra sidan staketet.. :P fick i alla fall ihop några påsar och sen fick vi äntligen cykla tillbaka till skolan igen och ställa allt i vattnet och numrera, sen imorgon ska vi nyckla (art-bestämma).. jaja.. kulkul.

Så kom syster hem och sa att hennes lärare pratat om mig.. :P De hade sett mig gå förbi utanför deras skola...
Jag gick över vägen, övergångstället med cykeln och eftersom de så lägligt idag hade haft en cykel-trafik-vett-dag så hade lärarna sagt att jag hade varit ett bra föredöme, eller de hade sagt  "en i klassens syster som gick med cykeln över övergångsstället OCH kollade åt båda hållen innan hon och hennes kompis gick.... " Haha! Det roligaste är att det är typ första gången jag går över med cykeln där, brukar alltid cykla annars.. men nu kom det massa bilar och regnade och var blött så blev att vi gick eftersom vi redan stannat.. :p Roligt iallafall..

Ikväll blir det dans igen, hoppas på att det blir lite bättre än igår! Toppen..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0