Morning report

Jahapp, då var det dags då.. sommarlovet är slut... men det känns lika overkligt som när sommarlovet började, tog ett bra tag innan jag ens fattade att vi hade sommarlov (jag visste ju men kändes inte så) men nu är det tillbaka till vardagen igen, det känns bra!

Idag blir det fika på stan, ska snart cykla ner, sen börjar skolan och ikväll tror jag att jag ska på en träff i kyrkan, det visar sig =) Imorgon har vi skola och sen har jag en ledarträff och sen - på torsdag - så får jag tandställning nere! Lite sur för att de inte satte in den samtidigt som den uppe så jag kunde fått ta ur dem samtidigt, menmen, nu är det som det är.

Åh, syster min börjar gymnasiet idag, jag skulle också vilja - igen, spänningen med att börja med en helt ny klass utan att  känna någon men med chans till att lära känna massa nya människor! Vet inte vad som hänt med mig idag :S haha ^^


Ner mot stan -


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0