Facebook

Jag har inte fastnat i den fällan, inte än så länge och har inte planerat att göra det i framtiden heller!

Jag satt och slötittade på tv igår och klickade förbi Oprah, där han som skapat Facebook gästade dagens program. Facebook, som startade för att man lättare ska kunna ha kontakt och kommunicera med vänner, familj och arbetskamrater anser jag höra till en generation äldre än mig(16), om inte en generation så i alla fall 10 år. Och förtillfället så är den största användargruppen (endast i Sverige) 19-20 åriga tjejer, och av 13-17 åringar är bara ca 40% medlemmar. Men hör här, den snabbast ökande användargruppen är personer 35+.

Kan ni inte bara hålla med mig om att det hör till en generation äldre? Än så länge har man ju inte jättemånga "gamla barndomsvänner" sen man var barn och tonåring att återförenas med.......

Haha, jag vet inte vad jag tänkte skriva.. åker ner och fikar med Tesa istället ^^

Kram

Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

Jag har ett 20tal vänner från mina skolklasser, och fler blir det =)

2009-08-12 @ 22:26:12
Postat av: Elin

Re Erik: Ja, fast du är över 20, så du har iallafal hunnit igenom flera skolor och arbetsplatser och så ;)

Iof.. jag är väl inne på min 4de skola eller nått också nu.. :P

2009-08-14 @ 09:16:10
URL: http://daansandetjej.blogg.se/
Postat av: karolina

sv: det är sant! man gillar skolan endast för kompisarnas skull!:P

2009-08-17 @ 17:20:31
URL: http://karolinasfilosofier.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0