Bär och myggor

I lördags var jag och Daniel till mormor och morfar och hjälpte till med att klippa gräset och så plockade vi bär och så där =) Synd bara att det var huuur mycket myggor som helst! Jag har fortfarande myggbett över hela mig, 7 i knävecket, 10 på fotleden, tvåsiffrigt många på ryggen plus massa andrA! Det kliiiiiar!

Söndag åkte jag och badade och sen vidare till Daniel, badade där med och sen åkte vi och fikade och tog en promenad, mysigt!


En vecka kvar nu tills skolan börjar, vet fortfarande inte vem vi ska få som mentor (våran ska vara pappaledig) men annars ska det bli kul, träffa alla igen ju =)

Jag har roligt och ser på sommarlovsmorgon just nu ^^ Haha, vampyrskolan, jättetråkigt. Men vad gör man när det är TV-shop eller bara reklam på alla andra kanaler och man gick upp vid åtta...

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0