20.41

Åh, 20 minuter la jag ner på ett inläg (inte här men..) och så försvann det när jag publicerade.. =(

Anyway..

Gick hem efter att ha följt Daniel ner (inte riktigt hela vägen) till bussen och funderade på vad som är hemma.. där man bor eller där man känner sig hemma? Jag gick och läste på skyltarna och insåg att det är faktiskt här jag bor, tänk om jag hade bott kvar i Norrköping än idag, då hade jag aldrig gått den här vägen, då hade gatorna här inte varit hemma, vägarna runt i staden hade varit okända, det hade varit som vilken stad som helst.

Det känns väldigt lustigt.. på något sätt..

Jag fick verkligen ta in att det här är mitt hem, kändes lite konstigt bara... kändes så inte-hemma för en sekund.

Mja, mina tankar är inte så lätta att förstå, men ännu svårare är det att sätta ord på dem.

Sen joggade jag varvat med att gå snabbt upp/hem, det var skönt! =)



Nu ska jag läsa ut boken jag håller på med =)...

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0