Valborg..

..är det imorgon, kul liv. Jag förstår inte varför det ska vara sånt ståhej just för det... okej, det är mysigt att titta på en rishög som brinner.. men långtråkigt.. det går i några minuter. Och okej, man kan lyssna på när det sjungs "VINTERN RASAT UT BLAND VÅRA FJÄLLAR, DRIVANS BLOMMOR SMÄLTA NER OCH DÖ...." men behöver man göra så jättestort grej av deT? :P Man får bara massa myggbett och grejer. Btw har jag fått årets första myggbett, kliar som bara den, jag brukar få stora svullna bett som kliar jättemycket i början av sommaren och sen lungar det ner sig (källa: mamma-igår) och det stämmer nog!

Ja, imorgon kväll då.. jag funderar iallafall på att satsa på en film och smörpopcorn för mig själv i soffan!

Vad tycker du? =)
Postat av: Erik T

annars så drar nog jag hop något skoj, så vill du får du va med =)

kan gissa att de blir tita på brasa ett tag å sen grilla eller liknande =)

2009-04-29 @ 18:38:19
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/kenya
Postat av: anna back

alltså jag håller så med!! jag funderar också på att valborgsstrejka...

2009-04-30 @ 16:10:25

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0