Konserter

Japp, i lördags och söndags hade vi konserter. På lördagen här hemma men på söndagen åkte vi iväg till Rättvik och spelade i Rättviks kyrka.. Åkte härifrån ganska tidigt, bowlade, åt god mat, repade och sen hade vi konserten.

Anyway..

Jag åt hamburgare med grejs, det var gott! =) hade förväntat mig någon McDonalds kvalité, eller lite snabbmatsaktigt, men som ni ser så var det inte det! =) Mys!


I Rättvikskyrka, på repet...

Trevligt.. på måndagen var jag med Daniel! =), barfota i det solvarma gräset, volleyboll, badminton =) och jobbade lite matte^^ Åkte till Katta på kvällen och grattade.. =)

/Elin

Måste bara länka igen, samma som vi spelade ^^ =)
fast trumkompet på videon kommer inte fram alls :S vi hade mycket mer power i det.. eller så kanske det var för att jag satt framför trummorna precis :S det är svårt att veta hur det låter utåt när man sitter däruppe mitt i det.. :P



Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0